11 Haziran 2013 Salı

Anatolian Ottoman's Göğüs Dikleştirici ve Bakım Maskesi

  Volkanik Jeotermal kil maskesini kullandım. İçinde termal kaynak suyu ve volkanik killer bulunmakta. Kilin içinde de granüller var. Ve de en önemlisi hiçbir şekilde kimyasal madde,  yapay katkı maddesi bulundurmuyor. ISO 9001 onaylı olması da güzel :) Ayrıca sadece göğüsler için değil selülitli bölgelere de uygulabiliyor. Ben göğüsümde kullandım. Boynumda göğsüme kadar olan bölüme sürdüm ve 10 dakika bekledim. Daha ilk seferde tabiki dikleşmedi :D. Ama kilin etkisiyle derimde bir toparlanma oldu, ten rengim berraklaştı. Yumuşalık verdi tenime. Tek kullanımlık paketi 20gr. olmasına rağmen kardeşimle beraber kullandık ve fiyatı da 3.00 Tl. Kozmetika Center'larda satılıyor. Bu ürünlerin kavanoz içerisinde olan çeşitleri de var, alınabilir yani :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder