19 Ocak 2013 Cumartesi

Sebamed Balsam Deodorant Sensitive & Fa Nutri Skin Natural Fresh Deo Roll-On & Lady Speed Stick

Fa Nutri Skin Natural Fresh Deo Roll-On Alüminyum ve Edta gibi zararlı maddeler içeriyor. Ama Ter kokusunu önlüyor, hoşta bir kokusu var aslında. çokta yararlı olmadığı  için gidip kendime Sebamedin Balsam Deodoratını aldım. Memnunum içerisinde alkol ve Alüminyum yok. Ter kokusunu önlüyor. Parfümlü bir kokusu yok ama sürdükten sonra beni rahatsız eden ağır bir kokusu oluyor. Sürüldüğünde kıyafette leke falan da yapmadı. Her ikisi 50ml. 
FA'nın fiyatı 5 tl. idi.
Sebamed ise 12 tl.' ye aldım.

Gelelim Lady Speed Stick'e...24 saat etkili,aloe protect sensitive,mum gibi olanı almıştım.Hoş kokulu,çok terleyen birisi olmadığım için teri önlüyor mu bilmiyorum ama beğendimi söyleyebilirim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder