19 Ocak 2013 Cumartesi

Morfose Argan Oil Hair Treatment

 

Morfose'un saç yağını tanıtacağım size :) Çok az miktarda yağı avuç içine alıyorum ve  nemli saça sürüyorum. Ama bu ürünü ölçülü bir şekilde kullanmak gerekiyor yoğun bir kıvamı var aslına bakarsanız,yani saçın uçlarına biraz fazla sürüldüğünde hemen emmiyor ve kuruturken biraz zorlanabiliyorsunuz ama sonra parlaklık veriyor. Saç kırıklarını engelliyor. Turuncu renkte,cam şişe içersinde 100 ml. lik bir ürün. Güzel de kokusu var. Alkol içermeyen bir ürün.25tl. ye bulabilirsiniz.
 

Şimdide Avon'un Morfose ile yanı görevi gören yağlarına geliyorum. Sağdaki şişe argan yağlı. Soldakine göre daha kötü bir ürün. Hem kokusu hem de yapısını sevmedim. Saçları ağırlaştırıyor argan yağlı olan. Ama diğerini gayet seviyorum. Yıllardır kullanıyorum kaç şişe devirdim bilmiyorum bile :))) Avon'un bu şişesini kullanan Morfose'u sever çünkü neredeyse aynı :) Ama favorim soldaki şişe:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder