19 Ocak 2013 Cumartesi

Vaseline Ürünleri

Öncelikle ben bir Vaselin hayranıyım belirteyim. Bütün ürünlerini neredeyse 3'er 5'er depo yaptım:)). 
Şimdi Lip balmına geçelim :) Diğer markaların balmları gibi lipglos sürmüş gibi parlatıp etkisini kısa sürede yitirmiyor. Çok sorunlu dudakları bile adam ediyor kısa sürede. Belli belirsiz bir renk veriyor. Sürülünce hem renk hem de yapısı itibariye dudakta doğal duruyor. Bir de bunun renksizi de mevcut ama dudakta beyaz beyaz kalıntılar bırakıyormuş daha onu kullanmadım. Kış için gayet uygun. 4 gr.lık ama hemen bitmiyor. 5 tl.'ye alıyorum.

 

Sıra geldi cocoa butter'a :) Benim çok sevdiğim shea ve kakao yağını barındırıyor içinde:) Vücuduma sürekli kullanıyorum ve gerçekten mükemmel bir yumuşaklık sağlıyor. Nemden dolayı cilde parlaklıkta geliyor doğal olarak. Hafif bir yapısı var yapış yapış olmuyor tenim. Depo yaptım bunları, almayı o kadar abarttım ki kasiyer çocuk bunların hepsini mi alıyorsunuz demişti de utanmıştım :))))  100ml. fiyatı da 5 tl. gayet makul :) Ama birsüre sonra yani 4,5 tane butterı bitirnce kokusunu garipsiyorsunuz,yani kimyasal kokuyor..

 
Birde cocoa glow yani ışıltılı formül geliştirmişler ki sürüldüğünde daha çok nem verdiğini hissettim,yapısında herhangi bir değişiklik yok,kutusuda aynı, yalnız kokusu biraz daha hafif ama o kimyasal kimyasal kokuyu yinede alıyorsunuz.

Son olarakta  essential moisture nemlendirici var :) .Cilde lazım olan E ve A vitaminlerini içeriyor. Sürdüğüm an cildim emiyor. Nemlendirme işini iyi yapıyor ama yaza daha uygun bir ürün bence. 200ml. 12tl.'ye aldım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder