19 Ocak 2013 Cumartesi

Deborah Color Copy Oily to Combination Skin Yağlı & Karma Cilt Fondöten

 

Deborah'ın karma ve yağlı ciltler için uygun olan fondötenini kullanıyorum. Bende 1 numara Mat Effecti mevcut. Spf 15 içeriyor. Sürümü çok güzel çok kolay ayrıca köpük kıvamında  bir fondöten.

 

İyice nemlendirilmiş yüzüme uyguladığımda kadife gibi oluyor. Cidden bu görüntüyü çok sevdim ben. Aşağıda da görüldüğü gibi kapatıcılığı da epey yüksek. Sivilce lekelerimi kapatıcısız kapattığını söylemek istiyorum. Yalnız ürün mat olduğu için makyajdan evvel  yüzü güzel bir şekilde nemlendirmek en iyi sonucu veriyor. Yoksa ki küçük bir kuruluk kötü sonuç veriyor. Ayrıca Sivilce tahriş sorunum olmadı. Zaten alerji riskini minimize edecek şekilde üretilmiş. 40 tl.'ye aldım 30ml.'lik bir ürün.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder