19 Ocak 2013 Cumartesi

Avon Tırnak Cilası Temizleyici, Nob Asetonsuz Oje Temizleme Mendili,Parmex Aseton

Önce Avon'dan başlıyorum. İçerisinde aseton yok bu ürünün. Ama ben hiç memnun değilim ne kokusundan ne de temizlemesinden. Oje çıkartacağım diye fenalık geçiriyorum keskin kokusu da zaten cabası. Ayrıca temizledikten sonra  tırnaklarımda acayip kuruluk oluyor geriliyor resmen. Sanki bakımsızlıktan kırılıyormuşum gibi oluyor sonrasında. 150ml.10 tl.'de fiyatı

Nob'a gelelim. Bu temizleme mendilleri de asetonsuz. 30 Tane ped var içinde. Gül kokulu :) ben sevmem gül kokusunu ama bu çok hoşuma gitti hafif hafif. Yağlı bir yapısı var temizlerken tırnakları avon gibi mahvetmiyor bakım yapıyor bir nevi. Ama koyu renk ojelerde başarısız biraz açık renk oje sürdüğümde kullanıyorum bunu hem yaymadan hem de bakım yaparak çıkartıyorum. En fazla 3 mendille bitiriyorum işimi. Sonrasında biterse alabilirim. Fiyatı 1 tl. :)Parmex ise Hanımeli olanı kullanıyorum.Gayet iyi çıkarıyor.Memnunum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder