19 Ocak 2013 Cumartesi

Cecile Kaş Kalemleri



Aşağıda görmüş olduğunuz kalem Brow Styler 503 numara. Ablam kendisi için aldı bunu. Onun kaşları resmen gridir. Ve kendine göre hayatta bir kaş kalemi bulamamıştı. Ne sürese çok koyu düşüyordu. Ta ki bunu bulana kadar. Kalemin rengi gri.Doğal duruyor ki kaşta hiç sanki kalem sürmemiş gibi oluyor. Sürümü biraz zor ama bu olması gereken birşey bence jel değil sonuçta. Akmıyor sabitleniyor. Fırçasıyla da rahatça dağıtılıyor.


Ben de koyu kaşlara sahibim ve bu zamana kadar kaş kalemi kullanmadım. Aşağıdaki de benim için. Brow Styler 502 numara. Çok doğal kesinlikle. Boya boya durmuyor. Zaten ben birkaç yeri doldurdum. Hiç dikkat çekmiyor. Kalem kahverengi bu arada.Sevmediğim bir özelliği ise kaşlarımı yoluyor yani kalemin ucunda her seferinde kaşlarımı görüyorum maalesef.Fiyatı ise; 12tl. :))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder