19 Ocak 2013 Cumartesi

DermoLab Göz ve Dudak Çevresi Dolgu Etkili Jel


Göz ve dudak çevreme kullanıyorum. Jel yapıda bir ürün. Göz çevresine uyguladğımda hızlı bir emilimi var. Yağlı kesinlikle değil. Göz çevremde yağ butoncuğu falan da olmadı. Göz kapağımda ki kahverengiliği çok az açtı. Sabah kalkıp sürdüğümde gözümün şişliğini indiriyor öyle ekstra birşeyle uğraşmama gerek kalmıyor. Pompalı ve cam şişesi var. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum ve üründe koyulaşma meydana geldi, son kullanma tarihine de 4 ay var daha. Ayrıca sürdüğümde de kirpiklerimde dökülme oldu...
15ml.
Fiyatı; 36.00 tl.

1 yorum:

  1. Ben de gözaltı jelini bugün kullanmaya başladım. Umarım rengi değişmez. Yazılarını okuyunca korktum açıkçası. Jel diyor ama çabuk emiliyor. Yapışkan his bırakmadı. Senin göz çevrendeki kırışıklıkları açtı mı peki? memnun kaldın mı? etkisi ne kadar zamanda olur merak ediyorum. Ben de bloğuma beklerim. Güzel günler dilerim. Blog&ınstagram: makyajadres@blogspot.com.tr

    YanıtlaSil